Lofoten

Här kommer lite bilder från min resa till Lofoten. Jag hälsade på min son som bor i Svolvaer den 30/7-10/8-12


Jag älskar att flyga...

Svolvaers lilla sjukhus
 
Tripp, trapp, trull...fint uppställda brandbilar
 
Marco och min Emil i köket
 
Emils dåvarande arbetsplats Anker Brygge
 
Båtutflyckt till Trollfjorden
 
Vandringen till och från stugan som vi hyrde över en helg. Det tog tid att ta sig både upp och ner därifrån. Jag hade ont i alla benmuskler en vecka efter den färden. Men det var vackert, fick se en glimt av midnattssolen.
 
Emil bjöd mej på förrätt, middag och efterrätt på restaurangen innan jag skulle åka hem. Men han fick inte laga maten själv, det gjorde Marco. Emil fick sitta och hålla mej sällskap i stället.

Som avslutning på resan...några foton tagna från tåget på den norrländska naturen.


 
 



 


Kommentarer
Postat av: senapskeden

Jättefina bilder :)

Svar: Tack! Det tog lite tid att få hit dom. :-)
lillaskeden.blogg.se

2013-01-07 @ 23:02:19
Postat av: ronja

Himla fina bilder :)

Svar: Tack! :-)
lillaskeden.blogg.se

2013-01-08 @ 13:56:33
URL: http://tjurens.blogg.se
Postat av: Nathalie - Foto & Konst

Tack så jättemycket och detsamma! :)

2013-01-12 @ 10:39:29
URL: http://nattiiwa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0